Fråga:

Det handlar om en ung kvinnas upplevelser med psykiatrin. Kommer inte på vad boken/personen heter. Kanske Klara? Hjälp!

Svar:

Hej!

Tack för din fråga!

Det finns många böcker som handlar om unga kvinnor och deras kontakt med psykiatrin.

Här är några förslag:

Kan det vara någon av dessa titlar?

Om det inte är någon av böckerna ovan, går det bra att återkomma till oss, gärna med lite detaljer från innehållet om du minns. Är det exempelvis en roman eller en biografi?

Upptäck vårt frågearkiv!

Sök i arkivet och upptäck nya och gamla frågor.

Fler frågor inom böcker och litteratur och religion, filosofi och psykologi