Fråga:

Söker en bok som handlar om att det är bättre för hälsan att spela tennis än att gå i terapi. Tror det var en självironisk lättsam bok, troligen amerikansk. Läste om den för 10-15 år sedan. Vore perfekt present till min storebror! Känner någon av er igen detta? Jag letar efter titeln och författaren. Gudrun Khemiri

Svar:

Boken du tänker på är nog I Don't Need Therapy - I Just Need To Play Tennis För vidare läsning följ länken nedan https://www.amazon.co.uk/Dont-Need-Therapy-Novelty-Notebook/dp/1708132821
Upptäck vårt frågearkiv!

Sök i arkivet och upptäck nya och gamla frågor.

Fler frågor inom bokfrågor och religion, filosofi och psykologi