Fråga:

Hej! Appen Biblio fungerar inte alls. Lånet gick igenom på hemsidan men när jag går in i Biblio kan jag varken ladda ner boken eller lyssna. Det står "köad" och sen "boken är borttagen" när jag försöker ladda ner boken. Och den bara snurrar och det står "vänligen försök senare" när jag försöker lyssna. Läste att många skrivit om samma problem under "recensioner" där man hämtar appar. Har en Samsung s8+ och det har funkat tidigare. Har tagit bort appen, installerat på nytt, startat om mobilen, loggat ut och in igen gång på gång men det hjälper inte. MVH Rita Linderborg.

Svar:

Då du redan testat allt som jag skulle tipsa om ber jag dig att kontakta ditt lokala bibliotek, så får de göra en felanmälan hos Axiell som äger tjänsten E-Lib och Biblio.

Upptäck vårt frågearkiv!

Sök i arkivet och upptäck nya och gamla frågor.

Fler frågor inom biblioteksfrågor