Fråga:

Hej!
Jag undrar hur man tar bort ett elektriskt lån när man råkat låna boken, jag har då råkat låna Romeo och Julia och vet inte hur jag ska ta bort lånet. Det står att jag har 25 dagar kvar att läsa.

Svar:

Hej!

E-bokslån kan man inte ta bort själv, de försvinner automatiskt när lånetiden är slut.

Bibblan svarar är en nationell tjänst så om du behöver praktisk hjälp med ditt e-bokslån måste du kontakta det bibliotek som du lånat boken hos.

Upptäck vårt frågearkiv!

Sök i arkivet och upptäck nya och gamla frågor.

Fler frågor inom biblioteksfrågor och böcker och litteratur