Fråga:

Hej, jag skulle behöva hjälp med att hitta de här två sidorna
Magnusson, Kenneth: Remarque - mer än bara ”Västfronten”. - Statsanställd, 1985, nr 7, s. 16-17.

Svar:

Hej! I den nationella bibliotekskatalogen LIBRIS kan du se på vilka bibliotek som tidskriften Statsanställd finns tillgänglig: https://libris.kb.se/bib/3428042 På de flesta bibliotek behöver du sedan beställa fram rätt årgång och läsa artikeln på plats. Kontakta ditt närmaste bibliotek om du behöver mer hjälp med hur du gör för att beställa fram materialet. Via ditt lokala bibliotek kan du också få hjälp att beställa ett fjärrlån av artikeln om du inte har möjlighet att ta dig till något av biblioteken där tidskriften finns tillgänglig.
Upptäck vårt frågearkiv!

Sök i arkivet och upptäck nya och gamla frågor.

Fler frågor inom biblioteksfrågor